طریقه نصب کلاچ طبی پراید
طریقه-نصب-نرم-کننده-کلاچ-پراید_www.psnmco.com_.png

طریقه نصب کلاچ طبی پراید

یکی از پرفروش ترین ماشین های تاریخ ایران پراید می باشد و این مسئله با بررسی تعداد خودرو پراید موجود در هر شهر کاملا قابل درک است، این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد به دلیل رانندگی با خودروی پراید دچار زانو درد می‌شوند زیرا برای رانندگی در مسافت های کوتاه یا مسافت های بلند باید دائماً از پدال گاز و پدال کلاچ استفاده کرد به همین دلیل ما قصد داریم در این محتوا طریقه نصب نرم کننده کلاچ پراید را به شما آموزش دهیم، قابل توجه است بدانید که اگر هنوز نرم کننده کلاچ خریداری نکرده اید از طریق لینک زیر می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

طریقه نصب نرم کننده کلاچ پراید

آموزش طریقه نصب نرم کننده کلاچ پراید

برای اینکه بتوانید نرم کننده پراید را بر روی ماشین خود نصب کنید پیشنهاد می کنیم تمام مراحل را یک به یک انجام دهید.

این آموزش برای سیم کلاچ پراید، سیم کلاچ پراید صبا، سیم کلاچ پراید 111، سیم کلاچ پراید 132، سیم کلاچ پراید 141 و سیم کلاچ پراید هاچ بک می باشد.

طریقه نصب کیت نرم کننده یا سیم کلاچ پراید

الف : روش باز کردن سیم کلاچ معمولی خودرو پراید

نکته: بهتر است قبل از هر کاری باتری را ابتدا باز کنید.

1. ابتدا مهره ریگلاژ سیم کلاچ را باز نمایید.

2. از داخل اتاق خودرو سر سیم کلاچ را از قلاب پشت پدال کلاچ خارج نموده و سپس خار کشویی سر روکش را به سمت چپ کشیده و خارج کنید.

3. سیم کلاچ را خارج کنید.

ب : روش نصب سیم کلاچ طبی مبتکران روی خودروی پراید

1. کابل متصل به کیت نرم کننده کلاچ را از داخل موتور به داخل اتاق هدایت کنید.

2. اکنون قسمت رزوه دار سیم کیت نرم کننده کلاچ را از داخل سوراخ نگهدارنده گیربکس عبور می دهید و به اهرم گیربکس متصل می کنید.
توجه: دقت نمایید که کابل کلاچ از داخل U نگهدارنده قبل از گیربکس نباید عبور کند.

3. از داخل اتاق قطعه یو U شکل را از پشت پدال جا می زنید، حالا زمان آن فرا رسیده که خارکشویی کابل را بگذارید و مهره سیم کلاچ را ببندید و ریگلاژ کنید.

توجه داشته باشید باید فلش روی کیت نرم کننده کلاچ به سمت بالا باشد، در غیر اینصورت عملکرد خوبی نخواهد داشت.

دقت نمایید پس از نصب و جاخوردن دنده ها در حالت روشن، اتومبیل را خاموش کنید و سپس حداقل 50 مرتبه عمل کلاچ گیری را انجام دهید (مثل هوا گیری ترمز) تا قطعات کیت با خودروی شما مچ بشود و سپس در صورت نیاز دوباره ریگلاژ نمایید.

 

ویدیو نحوه نصب نرم کننده کلاچ پراید

 

ویدیو نمونه نصب شده نرم کننده کلاچ پراید

 

نمایندگی های مجاز نصب نرم کننده کلاچ طبی پراید

اگر احساس می کنید نصب نرم کننده کلاچ پراید سخت است اصلا خود را نگران نکنید زیرا نمایندگی های معتبری وجود دارند که شما می توانید با مراجعه کردن به آنها به اصولی ترین شکل ممکن نرم کننده کلاچ را بر روی خودرو خود نصب کنید برای آشنایی با نمایندگی جهت نصب تنها کافی است بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

کلام آخر

بسیاری از افراد معتقد هستند که نرم کننده کلاچ تاثیر خاصی بر روی پا درد ناشی از فشردن کلاچ ندارد اما حال شما می دانید که نصب نرم کننده کلاچ بر روی خودرو تاثیر مستقیم در کاهش فشار بر زانوی شما دارد از سوی دیگر شما به صورت متن و ویدئویی طریقه نصب نرم کننده کلاچ پراید را آموزش دیده اید و حتی می توانید خودتان این کار را انجام دهید اما در انتها پیشنهاد می کنیم کار را سخت نکرده و برای نصب نرم کننده کلاچ به یکی از نمایندگی هایی که در لیست قرار دارد مراجعه نمایید.

نظر خود را بنویسید