طریقه نصب کلاچ طبی آردی
طریقه-نصب-نرم-کننده-کلاچ-آردی_www.psnmco.com_.png

طریقه نصب کلاچ طبی آردی

آیا تا به حال نرم کننده کلاچ بر روی ماشین خود نصب کرده اید توجه داشته باشید که ما در این مطلب قصد داریم طریقه نصب نرم کننده کلاچ آردی را به شما آموزش دهیم، به این نکته توجه داشته باشید که نمایندگان ما می توانند نرم کننده کلاچ آردی را برای شما نصب کنند اما در هر شرایط شما می توانید با استفاده از آموزش ویدیویی و آموزش متنی موجود در این مقاله طریقه نصب نرم کننده کلاچ آردی را یاد بگیرید در ثانی اگر هنوز نرم کننده کلاچ خریداری نکرده اید به راحتی می توانید از طریق لینک زیر برای خرید اقدام کنید.

آموزش طریقه نصب نرم کننده کلاچ آردی

برای اینکه بتوانید نرم کننده آردی را بر روی ماشین خود نصب کنید پیشنهاد می کنیم تمام مراحل را یک به یک انجام دهید.

طریقه نصب کیت نرم کننده یا سیم  کلاچ آردی RD

الف : روش بازکردن سیم کلاچ معمولی از روی خودرو آردی RD

نکته: بهتر است قبل از هر کاری باتری را ابتدا باز کنید.

1. ابتدا از پشت پدال کلاچ خودرو با کمک یک دو سوی بلند،فشنگی سر سیم را از داخل خارپشت پدال کلاچ، خارج میکنید ، دقت کنید که به هیچ عنوان به خار اتومات پشت پدال صدمه وارد نشود.

2.به وسیله آچار 19 از داخل موتور پیچ های ریگلاژ سیم کلاچ را باز می کنید و بعد از آن با دو عدد آچار 17 زیر خودرو انتهای سیم کلاچ ، پیچ و مهره شیش اهرم گیربکس را باز می کنید و سیم کلاچ را بیرون می آورید.

3. با استفاده از دو عدد آچار 17 اهرم قلاب مانند کنار گیربکس را باز کنید.

ب : روش نصب سیم کلاچ طبی نوین مبتکران برای خودروی آردی RD

1. ابتدا سیم متصل به کیت نرم کننده کلاچ مبتکران را از سمت محفظه موتور به داخل هدایت می کنید و سپس از داخل اتاق و با استفاده از دو سو سر فشنگی را داخل خارپشت پدال کلاچ جا میزنید.

2. انتهای کابل را از داخل نگهدارنده کابل ( دستک مخصوص ) عبور دهید.

3. اهرم چدنی نرم کننده کلاچ را دقیقا در محل قبلی اهرم فابریکی نصب میکنید( دقت نمایید که نباید پیچ اهرم را زیاد سفت کنید و حتما باید لق بزند ) و قلاب انتهای سیم نرم کننده کلاچ را داخل اهرم کلاچ میگذارید و بعد عمل ریگلاژ را انجام میدهید.

توجه داشته باشید؛ کیت کلاچ به حالت عمودی و حرف R به سمت پایین باشد.

دقت نمایید پس از نصب و جا خوردن دنده ها در حالت روشن، اتومبیل را خاموش کنید و سپس حداقل 50 مرتبه عمل کلاچ گیری را انجام دهید تا قطعات کیت با خودروی شما مچ بشود و سپس در صورت نیاز دوباره ریگلاژ نمایید.

 

ویدیو نحوه نصب نرم کننده کلاچ آردی

در دست تهیه…

 

ویدیو نمونه نصب شده نرم کننده کلاچ آردی

در دست تهیه…

 

نمایندگی های مجاز نصب نرم کننده کلاچ طبی آردی

در قسمت بالا طریقه نصب نرم کننده کلاچ آردی را به شما آموزش داده ایم. اما اگر قصد دارید برای نصب کردن این نرم کننده کلاچ به یک مکانیک خودرو مراجعه کنید پیشنهاد می کنیم که برای مشاهده لیست نمایندگی های معتبر جهت نصب نرم کننده کلاچ خودرو بر روی لینک مربوطه کلیک کنید تا نرم کننده کلاچ آردی توسط یک متخصص بر روی خودروی شما نصب شود.

کلام آخر

مطمئنا تا قبل از مطالعه این محتوا اطلاعات کافی نسبت به نرم کننده کلاچ آردی در اختیار نداشته باشد اما در حال حاضر طریقه نصب نرم کننده کلاچ آردی را فرا گرفته اید و یک لیست از معتبرترین نمایندگی های نصب نرم کننده کلاچ در اختیار شما قرار گرفته است که شما میتوانید به راحتی برای نصب این  کیت آنجا مراجعه کنید این نکته را هم در نظر داشته باشید امکان خرید نرم کننده کلاچ از طریق همین محتوا امکان پذیر است در نتیجه شما می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید و در انتها اگر قصد دارید خودتان نصب نرم کننده کلاچ آردی را انجام دهید پیشنهاد می کنیم ویدیو آموزشی و محتوای متنی را با دقت زیاد مشاهده و مطالعه کنید.

نظرات (2)

عبدالملک

زاهدان داخل ادا
ره پست ببرند می‌روند دنبالش

    sale2

    سلام دوست گرامی…
    09153401214
    آقای لطفی-نمایندگی زاهدان

نظر خود را بنویسید