طریقه نصب کلاچ طبی روا
طریقه-نصب-نرم-کننده-کلاچ-روا_www.psnmco.com_.png

طریقه نصب کلاچ طبی روا

همانطور که از نام نرم کننده کلاچ مشخص است این قطعه می تواند کلاچ ماشین شما را به شدت نرم کند. به همین دلیل قصد داریم در این محتوا اطلاعات کاملی نسبت به طریقه نصب نرم کننده کلاچ روا را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید از طریق آموزش نصب کیت نرم کننده کلاچ بر روی خودرو روا به آسانی آن را بر روی خودروی خود نصب نمایید. در انتها بهتر است ذکر کنیم که در قسمت زیر دکمه ای قرار دارد که می توانید از طریق آن برای خرید نرم کننده کلاچ اقدام کنید.

طریقه نصب نرم کننده کلاچ روا

آموزش طریقه نصب نرم کننده کلاچ روا

برای اینکه بتوانید نرم کننده روا را بر روی ماشین خود نصب کنید پیشنهاد می کنیم تمام مراحل را یک به یک انجام دهید.

این آموزش برای سیم کلاچ روا و هم سیم کلاچ روآ سال می باشد.

طریقه نصب کیت نرم کننده یا سیم کلاچ روآ

الف : روش بازکردن سیم کلاچ معمولی از روی خودرو روآ

نکته: بهتر است قبل از هر کاری باتری را ابتدا باز کنید.

1. ابتدا از پشت پدال کلاچ خودرو با کمک یک دو سوی بلند، فشنگی سر سیم را از داخل خارپشت پدال کلاچ، خارج می کنید، دقت کنید که به هیچ عنوان به خار اتومات پشت پدال صدمه وارد نشود.

2. به وسیله آچار 19 از داخل موتور پیچ های ریگلاژ سیم کلاچ را باز می کنید و بعد از آن با دو عدد آچار 17 زیر خودرو انتهای سیم کلاچ، پیچ و مهره شیش اهرم گیربکس را باز می کنید و سیم کلاچ را بیرون می آورید.

3. با استفاده از دو عدد آچار 17 اهرم قلاب مانند کنار گیربکس را باز کنید.

ب : روش نصب سیم کلاچ طبی نوین مبتکران برای خودروی روآ

1. ابتدا سیم متصل به کیت نرم کننده کلاچ مبتکران را از سمت محفظه موتور به داخل هدایت می کنید و سپس از داخل اتاق و با استفاده از دو سو سر فشنگی را داخل خارپشت پدال کلاچ جا می زنید.

2. انتهای کابل را از داخل نگهدارنده کابل (دستک مخصوص) عبور دهید.

3. اهرم چدنی نرم کننده کلاچ را دقیقا در محل قبلی اهرم فابریکی نصب می کنید (دقت نمایید که نباید پیچ اهرم را زیاد سفت کنید و حتما باید لق بزند) و قلاب انتهای سیم نرم کننده کلاچ را داخل اهرم کلاچ می گذارید و بعد عمل ریگلاژ را انجام می دهید.

توجه داشته باشید؛ کیت کلاچ به حالت عمودی و حرف R به سمت پایین باشد.

دقت نمایید پس از نصب و جا خوردن دنده ها در حالت روشن، اتومبیل را خاموش کنید و سپس حداقل 50 مرتبه عمل کلاچ گیری را انجام دهید تا قطعات کیت با خودروی شما مچ بشود و سپس در صورت نیاز دوباره ریگلاژ نمایید.

 

ویدیو نحوه نصب نرم کننده کلاچ روا

در دست تهیه …

 

ویدیو نمونه نصب شده نرم کننده کلاچ روا

 

نمایندگی های مجاز نصب نرم کننده کلاچ طبی روا

همانطور که در قسمت بالا مطالعه کردید طریقه نصب نرم کننده کلاچ روا به شما آموزش داده شد، اگر فکر می کنید نصب نرم کننده کلاچ برای شما سخت است به راحتی می توانید از طریق نمایندگی های معتبر این کار را انجام دهید و برای انجام این کار تنها کافی  است بر روی لینک نمایندگی نصب نرم کننده کلاچ کلیک کنید.

کلام آخر

نرم کننده کلاچ یکی از بهترین تجهیزاتی است که شما می توانید برای خود خریداری کنند، به همین دلیل ما در این محتوا اطلاعات کاملی نسبت به این محصول در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید برای خودرو خود آن را نصب کنید، از سوی دیگر آموزش نصب نرم کننده کلاچ روا را به صورت کامل در اختیار شما قرار داده ایم و اگر نتوانستید از محتوای متنی استفاده کنید می توانید از محتوای ویدیویی بهره مند شوید، در انتها اگر قصد ندارید خودتان نرم کننده کلاچ را بر روی خودرو نصب کنید بهترین گزینه برای شما نمایندگی هایی هستند که نرم کننده کلاچ را به بهترین نحو ممکن بر روی خودرو شما نصب می کنند.

نظرات (4)

سعید

سلام خسته نباشید اجرت نصب چند هست

    sale2

    سلام وقتتون بخیر
    کلاچ طبی با توجه به نوع و مدل خودرو متفاوت است❇️

علیرضا یوسفی

قیمت کلاج پژو روا
اجرت نصب چقدر میشه
مرسی

    sale2

    سلام دوست گرامی…
    قیمت کلاچ طبی روا 730/000 تومان می باشد…
    هزینه نصب متغیر می باشد.

نظر خود را بنویسید