طریقه نصب کلاچ طبی پژو پارس
طریقه-نصب-نرم-کننده-کلاچ-پژو-پارس_www.psnmco.com_.png

طریقه نصب کلاچ طبی پژو پارس

برای اینکه به بیماری های ناشی از فشار سیم کلاچ معمولی دچار نشوید، بهتر است از کلاچ طبی و یا همان کیت نرم کننده کلاچ استفاده کنید. در این محتوا قصد داریم اطلاعات دقیقی در مورد طریقه نصب نرم کننده کلاچ پژو پارس در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نرم کننده کلاچ پژو پارس (کلاچ طبی) بر روی دکمه زیر کلیک کنید و برای نصب آن در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نرم کننده کلاچ-پارس tu5

آموزش طریقه نصب نرم کننده کلاچ پژو پارس

برای اینکه بتوانید نرم کننده پژو پارس را بر روی ماشین خود نصب کنید پیشنهاد می کنیم تمام مراحل را یک به یک انجام دهید.

طریقه نصب کیت نرم کننده یا سیم کلاچ پژو پارس (مدل 96 به پایین)

الف: روش بازکردن سیم کلاچ معمولی خودرو پژو پارس (مدل 96 به پایین)

نکته: بهتر است قبل از هر کاری باتری را ابتدا باز کنید.

1. ابتدا از پشت پدال کلاچ خودرو با کمک یک دو سوی بلند، فشنگی سر سیم را از داخل خارپشت پدال کلاچ، خارج می کنید، دقت کنید که به هیچ عنوان به خار اتومات پشت پدال صدمه وارد نشود.

(در صورتی که سیم کلاچ فابریک خودروی شما ریگلاژ اتومات (خودسفت شونده) ابتدا سر سیم متصل به اهرم گیربکس را به سمت جلو بکشید تا از حالت ریگلاژ خارج شود و سپس آن را در بیاورید).

2. به وسیله آچار 10 و 13 از داخل موتور پیچ های ریگلاژ سیم کلاچ را باز می کنید و بعد از آن سیم را از اهرم گیربکس آزاد و خار نگهدارنده کابل کلاچ روی گیربکس را در می آورید و سیم کلاچ را بیرون می آورید.

ب: روش نصب سیم کلاچ طبی مبتکران روی خودرو پژو پارس (مدل 96 به پایین)

1. ابتدا سیم متصل به کیت نرم کننده کلاچ مبتکران را از سمت محفظه موتور به داخل هدایت می کنید و سپس از داخل اتاق و با استفاده از دو سو سر فشنگی را داخل خارپشت پدال کلاچ جا می زنید.

2. از داخل موتور خار نگهدارنده سیم کلاچ را بر روی گیربکس به صورت کشویی (به سمت جلو) جا می زنید و انتهای سیم کلاچ را بر روی اهرم گیربکس نصب نموده، و بعد عمل ریگلاژ را انجام می دهید.

توجه داشته باشید؛ کیت کلاچ به حالت عمودی و حرف R به سمت پایین باشد.

دقت نمایید پس از نصب و جا خوردن دنده ها در حالت روشن، اتومبیل را خاموش کنید و سپس حداقل 50 مرتبه عمل کلاچ گیری را انجام دهید تا قطعات کیت با خودروی شما مچ بشود و سپس در صورت نیاز دوباره ریگلاژ نمایید.

 

ویدیو نحوه نصب نرم کننده کلاچ پژو پارس

 

نمایندگی های مجاز نصب نرم کننده کلاچ طبی پژو پارس

توجه داشته باشید نمایندگی های مختلفی وجود دارند که شما می توانید برای نصب نرم کننده کلاچ پژو پارس به آنجا مراجعه کنید به همین دلیل با کلیک بر روی لینک نمایندگی جهت نصب نرم کننده کلاچ به راحتی می توانید به نمایندگی های معتبر دسترسی داشته باشید.

کلام آخر

قبل از مطالعه این محتوا اطلاعاتی نسبت به نرم کننده کلاچ پژو پارس در اختیار نداشته اید اما در این محتوا طریقه نصب نرم کننده کلاچ پژو پارس به صورت متنی و ویدئویی در اختیار شما قرار گرفت و در حال حاضر شما می توانید به ساده ترین روش ممکن آن را بر روی خودرو خود نصب کنید. قابل ذکر است باید به تمام نکات ریز موجود در این محتوا که به آنها اشاره شده است توجه ویژه داشته باشید، از سوی دیگر بهتر است به این نکته اشاره کنیم که نصب نرم کننده کلاچ به هیچ وجه به ماشین شما آسیب نمی رساند بلکه باعث نرم تر شدن ماشین و راحت‌تر جا خوردن دنده خودرو شما می گردد.

نظرات (2)

شروین

برای پژو پارس تیوفایو مدل۹۵ موجوده

    sale2

    سلام وقتتون بخیر…
    بله؛برای پارسtu5 موجود می باشد؛
    جهت ثبت سفارش با شماره 09357948225📲تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید