دنا به دروازه اروپا رسید

دنا به دروازه اروپا رسید

نرم کننده کلاچ مبتکران بهترین انتخاب

 

نرم کننده کلاچ مبتکران

 


اخبار خودرو

اخبار نرم کننده کلاچ ۰۱

دنای تولیدی کارخانه آذربایجان به دروازه اروپا می رسد

 

 

به گزارش ایکوپرس، سابینا نوبری، مدیر منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریکا و CIS  ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این گروه صنعتی  با اخذ گواهینامه های جدید و استاندارد های لازم برای حضور در بازار رقابتی، فعالیت خود را با صادارت خودرو به صورت سی.بی.یو با امضای قراردادهای جدید از سایت آذربایجان از سر خواهد گرفت.

وی افزود: در فاز اول تعداد محدودی دنا و دنا پلاس وارد بازار اوکراین می شود و بعد از نیاز سنجی بازار و استقبال مردم از این محصولات، سایت آذربایجان آمادگی دارد که انواع محصولات موردنیاز بازار را تولید و راوانه بازار اوکراین کند.  

نوبری با اشاره به این موضوع که بازار اوکراین در سال های اخیر رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است، گفت: در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ ایران خودرو با فروش بیش از ۱۲ هزار دستگاه خودروی سمند در این بازار، حضور فعالی داشت.

مدیر منطقه منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریکا و CIS با اشاره به بازار بلاروس اظهار داشت: فروش خودروبه صورت اس کی دی  به بازار بلاروس از برنامه های بعدی کارخانه مشترک ایران خودرو آذربایجان است وبه همین منظور رایزنی ها برای صادارت محصولات مشترک این کارخانه انجام خواهد شد.زیرا بازار بلاروس تنها بازار مقرون به صرفه برای ورود به بازار روسیه است .

گفتنی است اوکراین به دلیل نزدیکی به اروپا می تواند نقش برجسته ای برای جمهوری اسلامی به این قاره سبز داشته و یا به نوعی می توانددروازه ورود کالاهای ایرانی به اروپا باشد.  


نرم کننده کلاچ مبتکران۰۲

قیمت نهایی پژو ۲۰۷ صندوقدار اتومات تعیین شد 

 

 

قیمت پژو ۲۰۷ صندوقدار اتومات با نظر و نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و براساس قیمت تمام شده این محصول

برای تمامی مشتریان ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد.

گزارش ایکوپرس، توجه به این که برای پژو ۲۰۷ صندوقدار اتومات به طور کلی تعداد۴هزارو ۸۰۰ فقره تعهد ایجادشده بود

، شرکت ایران خودرو، قیمت نهایی و ثابت این محصول را با اعمال تخفیف یکسان، برای تمامی موعدهای تحویل ثبت نام شده، معادل ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان درنظر گرفته است .

 

 


“ولوو XC90”

 

در روز گذشته کمپانی خودروسازی ولوو به صورت آنلاین نسخه فیس لیفت بلندترین شاسی بلند خود یعنی “ولوو XC90” را معرفی کرده است

ویژگی منحصربه فرد آن بهره وری بهتر سوخت با استفاده از سیستم های مدیریتی جدید است تا خودروی اقتصادی و کم مصرف ولوو بیشتر از قبل به این اصل خود پایبند باشد.

هرچند جزییات فنی این خودرو همچنان محفوظ باقی مانده است تا در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال که در تاریخ ۵ مارس در کشور سوئیس برگزار خواهد شد، 

نرم کننده کلاچ مبتکران ۰۷باتوجه به تصاویر منتشر شده از سوی کمپانی خودروسازی ولوو، می‌توان شاهد تغییراتی جزیی بر روی این شاسی بلند لوکس و جذاب بود

که شامل یک جلوپنجره جدید و همچنین رنگ های متنوع بیرونی در کنار رینگ و لاستیک های جدید می شود و پیشرفت بیشتری هم در خصوص تغییرات ظاهری خود نکرده است،

بویژه طراحی داخلی اتومبیل که نسبت به گذشته پیشرفتی نداشته و تنها تفاوت آن می تواند سفارش های صندلی برای افزایش تعداد سرنشینان اتومبیل باشد

طراحی داخلی:

که در مدل های ۵ سرنشین، ۶ سرنشین و ۷ سرنشین به صورت دو ردیفه و سه ردیفه در دسترس مشتریان قرار می گیرد تا این اطمینان حاصل شود که مشتریان مطابق با نیاز و سلیقه خود ماشین مورد نظر خود را خریداری می کنند.

نرم کننده کلاچ مبتکران ۰۸

گفتنی است که نسخه فیس لیفت ولوو XC90 به همراه تعداد زیادی از سیستم های ایمنی

و کمک راننده پشتیبانی خواهد شد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون بر روی محصولاتی همچون “ولوو S60/V60، ولوو S90/V90 و همچنین خودروی ولوو XC60 مورد استفاده قرار گرفته است،

از جمله سیستم هشدار خروج از جاده و نگهداری اتومبیل میان خطوط، سیستم ترمز خودکار، سیستم هشدار نقاط کور و بسیاری دیگر از سیستم های ایمنی که در محصولات ولوو گزینه های استاندارد به شمار می روند.

در پایان لازم به ذکر است که تولید نسخه فیس لیفت ولوو XC90 در ماه “می” امسال آغاز خواهد شد و از سراسر جهان سفارشات خود را دریافت می کند.

 

 

 


نرم کننده کلاچ مبتکران ۰۹

نیسان در اندونزی از Livina کاملا جدید رونمایی کرده است

 

 

این مدل جدید همتای فنی میتسوبیشی اکسپندر است که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و برای بازار هند نیز در نظر گرفته شده است.

نیسان Livina مدل ۲۰۱۹ دارای قسمت جلویی منحصر به فرد است که بیش از ویژگی های شاسی بلند، بر استایل متمرکز است.

این خودرو از جلوپنجره بزرگ V-Motion به همراه چراغ های جلوی دو بخشی بهره می برد. چراغ های بالایی این خودرو که LED هستند طرحی بومرنگ شکل دارند که همچون جلوپنجره V-Motion در تمام مدل های جدید نیسان یافت می شود.

در حالی که میتسوبیشی اکسپندر دارای چراغ های مه شکن گرد به سبک شاسی بلندهای معمول است،

طراحی جدید:

این محصول جدید نیسان از طرح مستطیلی برای آن ها بهره می برد. هم چنین این مدل دارای کاپوتی برجسته تر با

 

خطوطی پشت لوگوی نیسان و جلوپنجره V-Motion است.

در نیم رخ این خودرو رینگ های آلیاژی دو رنگ ۱۶ اینچی متمایزی دیده می شوند.

در قسمت پشت این خودرو نیز چراغ های عقب L شکل دارای طرحی متفاوت هستند. طراحی سپر این خودرو نیز در هر دو طرف متفاوت است.

 

نیسان Livina مدل ۲۰۱۹ دارای روکش صندلی های مشکی است که بی شک یک گام بالاتر از روکش صندلی های بژ در میتسوبیشی اکسپندر است.

سیستم سرگرمی اطلاعاتی با نمایشگر لمسی ۷ اینچی در این خودرو به نیسان تعلق دارد و برخلاف اکسپندر، از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می کند.

 

نیسان Livina مدل ۲۰۱۹ دارای طول ۴۵۱۰ میلی متر، عرض ۱۷۵۰ میلی متر و ارتفاع ۱۶۹۵ میلی متر است.

زیر کاپوت این خودرو موتور ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت ۱۰۴ اسب بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتون متر تعبیه شده است.

گزینه های گیربکس این خودرو نیز شامل دستی پنج سرعته و اتوماتیک چهار سرعته است.


نرم کننده کلاچ مبتکران ۱۳

 

هیوندای با معرفی مدل پایه‌ی جدید در بریتانیا اقدام به ارزان‌سازی خانواده‌ی i30 N Line کرده است.

این خودرو قیمت آغازین ۱۹۹۹۵ پوندی داشته و از پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو و گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده می‌کند.

پیشرانه‌ی یاد شده قدرت ۱۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۱ نیوتون متری داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱٫۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

 

درست همانند i30 N Line با پیشرانه‌ی ۱٫۴ لیتری ۱۴۰ اسب بخاری، این عضو جدید خانواده نیز استایل ویژه‌ای در بدنه دارد

که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان :

به سپرهای منحصربه‌فرد، نشان‌های N Line، دو خروجی اگزوز، دستگیره‌های در همرنگ بدنه، پوشش مشکی براق آینه‌های جانبی و رینگ‌های کوچک‌تر ۱۷ اینچی و لاستیک‌های میشلین اشاره کرد.

داخل این نسخه از هاچبک جمع‌وجور هیوندای نیز غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده برند N، صندلی‌های پارچه‌ای و اسپورت N Line و پوشش سقف مشکی دیده می‌شوند.

سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی ۸ اینچی، رادیو DAB، اندروید اتو و اپل کارپلی، دوربین دنده‌عقب، کروز کنترل و ورود و استارت بدون کلید هم از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌باشند.

همانند تمامی مدل‌های i30، این نسخه هم دارای ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر، هشدار توجه راننده و دستیار شروع به حرکت در سربالایی می‌باشد.

با اضافه شدن این نسخه به خانواده تعداد تریم های i30 N Line به ۵ تریم رسیده است.


بعد از انتشار تصاویر جاسوسی، کمپانی خودروسازی «ب ام و» دو محصول همسان خود یعنی X3 M و X4 M را به طور رسمی معرفی کرد.

در روز گذشته و در حالی که تصاویر رسمی دو محصول جدید “ب ام و” یعنی خودروی شاسی بلند X3 M و X4 M یک روز قبل در فضای مجازی منتشر شده بود،

اما کمپانی خودروسازی “ب ام و” طبق برنامه ریزی پیش رفت و از دو خودروی شاسی بلند همسان خود با مشخصات فنی یکسان و ظاهری جذاب رونمایی کرد.

دو خودروی شاسی بلند اسپرت یعنی X3 M و X4 M که حالا با پیشرفت‌های چشمگیر فنی و ظاهری، خود را برای شروعی تازه و سخت در بازار آماده می‌کنند:

 

 

بدون معطلی به سراغ مشخصات فنی این دو اتومبیل برویم، می‌توان گفت که شرکت خودروسازی “بی ام و” برای تولید نیرو محرکه این دو نسخه جدید از X3 M و X4 M

به طور مشترک از یک موتورشش سیلندر ۳ لیتری توربودوقلو استفاده کرده است

که خروجی قدرت آن به ۴۷۳ اسب بخار و گشتاور آن هم به ۵۹۸ نیوتن متر خواهد رسید که با دریافت و انتقال این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک M استپ‌ترونیک می توان به حداقل شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت حدودا ۴٫۱ ثانیه و همچنین سقف سرعت ۲۸۰ کیلومتر برساعت دست پیدا کرد.

اگر رانندگان به دنبال یک نسخه قوی‌تر هستند، می توانند نسخه Competition این دو مدل را خریداری کنند

که یک موتور ارتقا یافته داشته و می تواند قدرت ۵۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۵۹۸ نیوتن متری در اختیار چرخ ها قرار دهد که این قدرت افزایش یافته باعث خواهد شد تا شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت حدودا ۴ ثانیه و همچنین سقف سرعت ۲۸۴ کیلومتر بر ساعت بدست آید.

پیشرانه تنها قسمت ارتقا یافته نخواهد بود و در نسخه های ویژه X3 و X4 می‌توان از

سیستم تعلیق جدید، بلبرینگ های مفصلی جدید، بوش های سفارشی، میله ضدرول قوی‌تر و همچنین تغییرات ظاهری اتومبیل برای جذابیت بیشتر

چهره اشاره داشت که می‌تواند مشتریان خود بویژه مخاطبان جوان را کاملا راضی نگه دارد.

برای مهار این دو نسخه هم شرکت سازنده از دیسک های ۳۹۵ میلی متری مجهز به سیستم خنک کننده بر روی چرخ‌های جلو و همچنین

از دیسک‌های کوچک تر ۳۷۰ میلی متری بر روی چرخ‌های عقب استفاده کرده است

و سیستم فرمان M سروترونیک و سیستم تعلیق M آداپتیو می‌تواند ضامن عملکرد بی نظیر این اتومبیل در جاده ها باشد.


 

نظر خود را بنویسید